Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2007 09:14 - Невидяната дъщеря
Автор: belle Категория: Изкуство   
Прочетен: 3089 Коментари: 2 Гласове:
0



Докосна съвсем леко леда и той се пропука.Усети мъртвешки студената вода.Инстинктивно дръпна ръката си.Побиха го тръпки.Почувства студа с костите си.Сякаш се вкамени на мястото си.Просто наблюдаваше как водата се покрива за секунди с тънък лед.Искрящ на светлината и толкова крехък,че ако с мигла дори го докоснеше щеше да се пропука отново. И наблюдавайки тази игра на студа с водата, си спомни защо беше дошъл на това езеро.Спомни си и за миг поиска да забрави отново.Чудеше се как е възможно студа да го обгърне толкова бързо.Чудеше се как е възможно дори студа да не може "замръзи" мислите му.Желаеше да спре да мисли.Просто да заприлича на мраморна статуя неусещащ нищо,невиждащ нищо,нечуващ нищо,немислещ за нищо...Мислите му го убиваха бавно,но системно.Как и защо беше стигнал до тук?

Той беше най-обикновен двадесет и осемгодишен мъж с горе долу добра работа и заплащане. Приятели почти нямаше,но това никога не му е притеснявало,защото когато му се искаше да излезе или да иде на стадиона се намираше кой да му прави компания. Не беше женен, нито имаше сериозна приятелка.Беше напълно свободен.Правеше каквото си поиска.Девизът му беше life is life...

Но както понякога се случва в живота дойде му до главата нещо непредвидено и нежелано, което преобърна света му с краката на горе.На вратата му един ден едно русичко момиченце почука и го остави без дъх.

- Аз съм твоя ангел хранител,каза му то.Превишил си лимита на живота си и трябва да...

- Какво си ти?

- Твоят ангел хранител.Ей сега ще ти покаже документ за легитимация.Само да го открия.

- Аха,момиченце върви да си играеш с някой друг.Аз съм малко зает и нямам време за това.

Той затвори входната врата и смеейки се се отправи към кухнята да си направи кафе. Учудването му беше огромно когато видя същото русо момиченце да седи на един от високите столове пред барплота махайки с крачета.Разтърка очи.

- Ето ти моята ангелска карта.Сега да погово..

- Как влезе тук?

- Като теб през вратата.Само че на теб ти се налага да я отваряш и затваряш,а аз преспокойно си минавам през нея.

-Ха-ха-хах,много беше смешно.Но сега трябва да си отиваш.Не мога да си играя с теб, с вас...

- С нас?

- Да с вас,сигурно сте две и ме разигравате.Едната чука на вратата ми, а другата кой знае от къде влиза в кухнята ми.Нямате ли с кого да си играете?Хайде...

- Никой не си играе.Колко пъти да ти го повтарям аз съм твоя ангел.

- Да,а пък аз съм внука на Дядо Коледа.

- Не, не си аз познавам Дядо Коледа и той не ми е казвал да има внук.Но дори и да имаше, то това положително не си ти.Слушай сега за какво съм дошла.

- Ох,детенце започваш да ме дразниш.

- Ти кого наричаш детенце?

Момиченцето се намуси.Смръщи вежди и изпрати струя въздух с малките си свити устни към него събаряйки го на пода.После вдиша дълбоко и изсмука всичкия въздух от стаята.Той усети как му причернява.Почти загуби съзнание, когато момиченцето най-спокойно издиша всмукания в дробовете му въздух.Стаята отново се изпълни с жизненоважния кислород.

- Та ако още веднъж ме наречеш момиченце ще ти се случи нещо по-страшно от това.

- Какво си ти?

- За енти път - ангел хранител.Помниш колкото една патка.

- Щом си ангел хранител, не трябвали да ме пазиш вместо да ме убиваш.

- Абе,споко аз няма да те убия.Друг се грижи за тези неща.Не мога да разбера защо никой не ми вярва като му кажа,че съм ангел.Все доказателства искат.Някои ги водя за малко до рая за да ми повярват.На други им показвам най-съкровените им спомени т.е. връщам ги за миг в дните когато са били най-щастливи.На трети им разкривам някоя от тайните на Вселената. Ама това отнема време.Та викам си от сега нататък ще действам по бързата процедура.Честито ти беше първият опитал новия ми метод на убеждаване.

- За какво си дошла?

- Аз ли?А да,отплеснах се.Дойдох да ти кажа,че си превишил лимита на живота си.

- Какво ще рече това?

- Е,как какво?Време ти е.Ти си бил много тъп.

- Да умирам ли?

- Не бе пич, да си сложиш живота в ред.

- Че какво не му наред на живота ми.Аз мисля,че всичко е нормално и си е наред.

- Аха,сигурен ли си?

- Напълно.

- А ако ти кажа,че имаш дете,за което трябва да се погрижиш.

- Ще ти кажа,че е невъзможно.

- Их, убеден ли си?Защото аз се сещам за една много бурна нощ в една хижа пред едно езеро. Сещам се за виелицата и липсата на презервативи.Ти сети ли се?

- Да,ама на вас ангелите позволено ли вие да гледате такива неща?Не сте ли малки т.е. ти не си ли малка?

- Малка дръжки.На 857 години съм.Малка съм била.Когато ти станеш на толкова ела ми се обади.За дъщеря ти ми е думата.

- Оф, имам дъщеря така ли?

- Бе ти слушаш ли ме какво ти говоря?!Отпуши си ушите.Омръзна ми да повтарям като папагал.

- Къде е тази моя дъщеря сега?

- При майка си, къде другаде да е.

- А къде е майка й?

- У тях естествено.Да не би да не помниш с коя си играхте под юргана във виелицата?

- Разбира се, че помня.Ти защо не престанеш да говориш зааъ ... сещаш се ...

- За играта влез-излез ли?

- Да.

- Че защо? Да не се смущаваш.

- Да.

- Но защо?Чувала съм те да ги блещиш много по-брутални и гадни.

- Да, но ти си като малко невинно детенце и не ти отива  да говориш така.

- Хм, аз колко такива неща съм видяла през моя живот.Но да не си губим повече времето в празни приказки,че трябва да ходя при един погребален агент с фетиш към ковчезите,един гинеколог с гонорея и една девойка-самоубийца.

- Какво искаш от мен да направя?

- Не какво искам аз, а какво искаш ти.Само да те предупредя,че нямаш много време да решиш какво да правиш.

- Защо?!

- Не мога да ти кажа.Кодът не ангелите хранители ми го забранява.

- Е, как е възможно да ти бъде забранявано да ми помагаш като си ангел хранител?

- Аз само мога да те напътствам,но ти сам трябва да се спасиш.В това е и смисъла да имаш  свободна воля, сам да решаваш и сам да се спасяваш.Виж, много ми беше приятно,но ме чакат още три мисии, така че чао и не забравяй,че нямаш много време.

- Но спри,почакай малко.Искам да те питам...

 

Събуди се облян в пот и безкрайно объркан.Не прие на сериозно този си сън.Постара се да го забрави колкото се може по-бързо.И успя.

След година отивайки към работата си се спря пред едно дърво и едва не припадна. Момиченцето от съня му го гледаше с весели очички и лъчезарна усмивка от един некролог. Видя името на детето и осъзна,че фамилията му е позната.Тогава разбра,че сънят му е бил послание,което той за съжаление твърде късно разгадава.Проучи как точно стои ситуацията.Майката на дъщеря му не го потърсила,защото той не бил стока за нея.Не искала да има нищо общо с него и с разгулният му живот.Скрила детето си от него.Но това не предпазило детето от неизбежното.Детето станало жертва на пиян шофьор.Една вечер малката била с майка си на една детска площадка заедно с други деца.Миг разсейване от страна на майката и дъщеря й вече била под гумите на една кола.Детето просто хукнало след една излязла на платното топка.

Това го съсипа.Не си прости,че не повярва на съня си.Така и се намери на езерото пред хижата,където е била зачената дъщеря му.Тази,която никога не е познавал, но която му липсва безкрайно много.Беше решил да се хвърли в езерото и да се свършва с него.Само за миг студената вода щеше да скове тялото му, бързо щеше да се удави.Засили се и ....





Тагове:   дъщеря,   Невидяната,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - замрази
26.10.2007 20:00
цитирай
2. miraculousreligion - Добро утро,
27.10.2007 12:08
много ми хареса материала ти - "Невидяната дъщеря"!
Оказа се подходящ за документирана поява на свето кръщение на ангел-хранител на младенец и без твое разрешение дадох връзка към материала ти.
С поздрав - Илка
-------------------------------------------------
26.10 14:21 - Православни чудеса при свето кръщение - фотоси; Един материал, който също разказва за ангела-хранител!(твоят пост)
По време на Кръщение на младенца се появява ангел

Един материал, който също разказва за ангела-хранител!
26.10 09:14 - Невидяната дъщеря
Докосна съвсем леко леда и той се пропука.Усети мъртвешки студената вода.Инстинктивно дръпна ръката си.Побиха го тръпки.Почувства студа с костите си.Сякаш се вкамени на мястото си.Просто наблюдаваше как водата се покрива за секунди с тън...

Автор: belle Категория: Изкуство


По време на Кръщение на младенца в купела се появил лика на Спасителя
Автор: miraculousreligion Категория: Изкуство
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: belle
Категория: Изкуство
Прочетен: 302824
Постинги: 90
Коментари: 359
Гласове: 3757
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол