Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2010 12:22 - Missing heart
Автор: belle Категория: Изкуство   
Прочетен: 5584 Коментари: 0 Гласове:
3



Взе го цялото, къде го отнесе не зная... Дори и не мога да си помисля да си го искам обратно, защото то ти принадлежи от мига, в който ти го докосна. Цялото е твое и колкото да ми е празно без него, нека то тупи с теб и за теб, защото ти имаш по-голяма нужда от него сега отколкото аз. Нека където и да си то бъде залог, че ще се видим пак един ден, защото има чувства, които са по-силни от всичко - от живота, от смъртта. Казах ти веднъж, че няма сила, която да ме раздели с теб и наистина е така - не съществува такава. Ти си във вените ми, в кръвта ми, ти си душата ми. И ще те пазя в себе си толкова силно и яростно, както ти ще пазиш моето сърце. Зная, че никога не би позволил да му се случи нищо лошо, но не затова те обичам. Не те обичам заради хубавите ти очи или усмивка. Не те обичам и заради факта, че толкова добре ме допълваш. А те обичам заради онова странно усещане когато мисля или си спомням за теб, заради онова необяснимото с думи... Обичам те, защото ти си ти и думи не са ми нужни да усетя, че и ти изпитваш същото към мен. Липсваш не само на мен, но на целия свят. Той просто не е същия и никога повече няма да бъде такъв, какъвто беше. Уж е същия, а е толкова различен и грозен - нито синьото е синьо, нито зеленото - зелено. Изчезнаха всички цветове, остана само сивото....





Тагове:   heart,   missing,


Гласувай:
3



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: belle
Категория: Изкуство
Прочетен: 303845
Постинги: 90
Коментари: 359
Гласове: 3757
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол