Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2007 09:46 - Дяволския тандем
Автор: belle Категория: Изкуство   
Прочетен: 3447 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Погледна ме така сякаш знаеше какво става в душата ми,а не беше така.Пронизаме със синият си поглед.Може би очакваше да се изплаша.Но нито фибра от мен не трепна.Нямаше да му се дам толкова лесно.Приближи се малко и отново впи сините си очи в мен.Отново никаква реакция от моя страна.Най-нахално и аз вперих очи в него,с което индиректно му казвах "сега ще видим кой кого аз теб или ти мен".Не исках да го заговарям първа.Щяхме да имаме достатъчно време за да премерим сили и чувствах,че не е необходимо да насилвам нещата.Той обаче явно искаше директен сблъсък.

- Ти ли си новата?

- А ти ли си стария?

- Не е много учтиво да отговаряш на въпроса с въпрос.

- Не е учтиво и да зяпаш втренчено хората.

- Знаеш ли,аз чух за теб.Опърничева си била.Каквото си поискала си получавала.Справяла си се перфектно с клиентите и с шефовете.Перфектно си си вършела работата.Аз мисля да опрувергая тези слухове.Не че те заплашвам,но твоята порода ми я ясна.

- Твоята пък порода винаги кляка пред мен.Между другото и аз чух някой неща за теб,които мисля да опрувергая.Този,който ще бъде победен,ще бъдеш ти.

- Чух и още нещо за теб,малката.

- Каквото и друго да си чул си е за теб.Приемай го както си искаш.

- Уплаши се нали?Затова си напуснала добре платената си работа и дойде да спасяваш света тук.Или може би нещата ти не са били много чисти - с шефа ли спа или си задели известно количество мангизи за старини?

- Каквото и да ти отговоря аз ще бъда за теб кучката,която е дошла да ти заеме мястото.А ти от своя страна каквото и да кажеш ще си останеш пречката на пътя ми към желаният пост.Така че подробностите не са от значение.Но все пак ако си решил да играеш мръсно да знаеш,че и аз я мога тази игра.

Ако имаше едно лесно бихме се хванали за гушите веднага.Дойде обаче шефа и най-авторитетно ни обясни,че от сега нататък аз и синеочко сме екип.Не трябвало да си подливаме вода, а вместо това да даваме пример на подчинените ни.Да си призная честно много бързо и лесно се сработихме със синеочко.Нещо повече винаги се справяхме по най-добрия възможен начин.На моменти имах усещането,че чете мислите ми и ме изпреварва с един ход,но по-късно разбрах,че понякога той се чувства по същият начин.Дяволски добри бяхме в работата си,така и ни наричаха дяволския тандем.Вскичко вървеше повече от добре дори за миг забравихме,че освен екип се и конкурираме за един същ много апетитен пост.Почти се сприятелихме.И ако не се харесвахме,то поне се уважавахме.

 

Появиха се двама много,много дръпнати клиенти.Каквото и да направим със синеочко все не им харесва.Предложенията и идеите ни не стрували.Били сме пълни некъдърници само където славата ни се носела за най-добрите в бранша.Като клиенти бяха в правото си да ни свият сърмите и те се възползваха от него.Да им се опънем и да им посочим врата не върви,защото бяха супер важни клиенти т.е. страшно много пари щяха донесат на фирмата, а от своя страна фирмата имаше огромна нужда от тях.Тормозеха ни известно време не много ,но не и малко,а достатъчно за да може със синеочко да се почувстаме некъдърни.Из фирмата започнаха да се чуват приказки,че дяволският тандем този път ще се провали и ще се самоунищожи.Със синеочко решихме,че трябва да предприемем някакви по дръстични мерки за да предразположим клиентите.Но какви?Вече бяхме опитали всичко.

- Можем даа...,ха-ха,да ги накараме да ...

-  ...да ги накараме да...

- Ох,ами малко шантаво е.

- Колко шантаво?

- Съвсем малко.Всъщност като се замислиш не чак толкова,но все пак.

- Казвай де.

- Ами примерно да ги заведем за уикенда на някое усамотено местенце и там да ги обработим?

- И как по-точно ще ги обработваме?Надявам се знаеш,че в трудовата ми характеристика не влизат изпълнения а ла жрица на любовта.

- Кой те кара да имаш подобни изпълнения?Ако си забравила,нашите клиенти са моралисти до мозъка на костите си и това само ще ги накара да ни теглят шута.

- Тогава не разбирам изобщо какво си намислил Луцифер,защото те изобщо няма да се съгласят да бъдат подмавани по подобен начин.Те са едно семейство за пример.Работят заедно и се обичат безкрайно много.Големи любители на семейният уют и ценности. Направо да ти се доповдига от тях.

- Именно.Това е.

- Предлагаш да се издрайфаме пред или върху тях ли?

- Не, да им предложим семеен уют.

- Да бе, как ще стане това,много съм любопитна?

- Ще ги поканим на гости у нас.

- У вас?

- Не,у нас?

- У вас?

- Не,у нас?В нашият дом.

- В нашият дом?!Ние нямаме такъв.

- Но те не знаят това.Ще се престорим на двойка за известно време.

- Ти си луд и по-голям кариерист от мен.Не съм съгласна.По никакъв начин това няма да го бъде,чуваш ли.

- Помисли малко.Нищо не губиш ако се преструваш малко само можеш да спечелиш.

- Освен самоуважението си.Пък и всички във фирмата ще ни се смеят.А могат да ни издадат.Доносници колкото искаш!

- Никой освен мен и теб няма да знае,че се преструваме.Ти ще се преместиш да живееш при мен.Ще обявим връзката си пред всички и ще им кажем,че вече не можем да се крием,защото ще се женим.

 - Да,а пък аз съм бременна в третия месец,нали.Ще им инсценираме голяма сватба и щастлив брак ще им изиграем ако се наложи.Какво ще кажеш?!Стига си бълвал глупости,че вече започваш да ме дразниш.Събери си малкото останал мозък и да се захващаме за работа.

- Ти май не разбра колко брилятнта е идеята ми.

- Очевидно не.

- Ние ще се престорим на двойка само за известно време,не за цял живот.Само докато обработим моралистите.Приключим ли с тях,ще се "разделим" като приятели.

- Кой идиот ще ни повярва?

- Ще видиш всички ще ни повярват.

Прав се оказа, всички ни повярваха.Малко странно беше в началото,защото ролите ни изискваха да показваме известна привързаност един към друг - държане ръка за ръка,прегръдки,въздишки,даже и целувки.Неловко беше,но се показхме като добри актьори.Толкова добри,че дръпнатите клиенти мигом се влюбиха в нас след като разбраха,че сме двойка.Във фирмата започнаха още повече да ни завиждат,защото сега бяхме едно цяло,а не две конкуриращи се половинки.И все пак постът,за който се борехме беше само един и той щеше да бъде официалната причина за раздялата ни.Така щяхме да извъртим нещата,че този който не получи поста да има поне лицемерното съчувствие на колегите.Не че е някакво утешение,но по този начин другият излиза много лош и голям манипулатор. Както бях казала на синеочко при първата ни среща,той беше победен.Аз получих поста.Но това за пръв път в живота ми ме накара да се почувствам зле и че не го заслужавам. Измамих,но не това беше причината да ми е зле.Беше ми зле,защото трябваше да спра да играя ролята на любима на синеочко.А не ми се искаше харесвах тази роля,бях се сляла с нея и тя беше спряла да бъде роля.Беше реалност.Влюбена бях и бях готова на всичко за да пробъде тази любов.

- Не искам да се изнасям.

- Тогава недей.Остани не е задължително играта да спре точно сега.Може да почакаме малко.

- Не искам да играя повече.

- Ами недей.Спри играта.Вече имаш своя така бленуван пост.

- Не го искам вече.

- Ами откажи се от него.

- Вече го направих.Ии... подадох оставка.

- Защо?

- Не мога да работя повече с теб нито искам да си ми подчинен,нито искам да си ми шеф.Искам да си ...

- Шшт,не го казвай,защото аз знам.Обичам те!

Целуна ме,както никога до сега - истински.

- Само да ти кажа,че освен влюбени сме и безработни.И аз напуснах.



Тагове:   тандем,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :) krasivo!
27.09.2007 10:57
Prekrasnoto useshtane za lubovta!!!! Presyzdadeno chudesno i zarejdashto! Sega otnovo viarvam che ia ima!Silno, kakto imam nujda ot neia! Blagodaria ti!
цитирай
2. belle - :-)
27.09.2007 11:06
Не знаеш колко добре ми подействаха думите ти.Хубаво е да знеш,че това,което правиш има някакво значение и за другите.Аз ти благодаря!
цитирай
3. mariyan4eto - Звучи като разказ на О`Хенри
27.09.2007 11:07
Ако историята е действителна и двамата сте се събрали, мога да ви пожелая само успешен съвместен живот занапред! Да си оправиш правописа - опорвергая, не опрувергая!
цитирай
4. belle - Историята не е реална.
27.09.2007 11:19
А правописа ми е голямата болка.Много съм зле с него,то се вижда де!
Благодаря ти!
цитирай
5. trenertg - супер история
28.09.2007 14:20
напомня ми един филм - "какво искат жените" с мел гибсън...
цитирай
6. belle - ;-)
28.09.2007 14:24
Никога май не знаят какво искат."Непоправимата" е същинско доказателство за това.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: belle
Категория: Изкуство
Прочетен: 302838
Постинги: 90
Коментари: 359
Гласове: 3757
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол