Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2007 12:18 - За Tokio Hotel - една различна гледна точка
Автор: belle Категория: Музика   
Прочетен: 8016 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 12.10.2007 12:48


Абе само на мен ли ми напррави впечатление Tokio Hotel манията на разни там фъстици на по 12-13 години.С риск блогът ми да бъде нападнат от почитатели на въпросните немчета пускам този постинг.
image
Чудя се и се мая къде останаха дните когато младежта се кефеше на Backstreet boys,N"Sync,Westlife,Blue,Take That,Boyzone и всякакви други там бой банди.Какви розови дни бяха, Ник Картър и компания подскачаха радостно и ръсеха сърцераздирателни рефрени от сорта на "Quit playing games with my heart" .Разбеснели се тинейджърки примираха когато баш пичът Ник започнеше да се пристисква в някой клип сякаш му се ходи до WC-то.И плакати и картички се събираха и с розови сърчица се ограждаше образът му.А сега малкте момиченца изпадат в екстаз само като видят нагримосаната физиономия на едно клющаво същество от немски произход на име Бил Каулиц.И питам аз зАщОооо?Това същество вряка на немски (нищо против езика,ама той е крайно неблагозвучен) и пъшка от време на време сякаш  прави ... е,сами се сещате какво.
Дълго време се чудих защо малки и не чак толкова малки са пощурели по тая банда.Викам си пропускам нещо от възрастта ще да е.И реших да ги проуча всичко,ама абсолютно всичко.Започнах с биографията им.Не останах впечатлена от нея.Единият близнак пишел песни още от както станал на 10 години.То и аз пишех приказки тогава,ама далеч не бяха гениални.Само да вметна,че немските ми набори са имали късмета някой идиот да ги открие за света и да го тормози с тях.После си викам ще видя и дискографията им и уау тук вече си глътнах граматиката.Много продуктивни били наборите бейй!За три години нагримосаните сладури имат 5 албума?,да точно така цели 5.Това се казва талант.Някои изпълнители за три години правят по пловин албум,а тези цели 5.Впечатлително,нали?!От тези 5 албума единият е английски вариант на първият им.Друг пък е сборен вариант на най-големите им хитове само,че на английски.За тези три години сладурите успяват да пуснат и две дивидита.Как да не им завидиш за таланта.
След това обстойно проучване минах и на действие.Пуснах си ги да чуя за какво изобщо става въпрос.И о,небеса едва не загубих слуха си трайно.Немския ли не ми понесе или врякането примесено с пъшкане не разбрах.Озариме прозрението,че може би защото не разбирам какво ми се пее и затова не ги харесвам.Айде на въртележката и из нета да търся преводи на песни.Учудващо за мен намерих.Бам, нова изненада!Репертоарът им ми се стори на позната тематика.Да,една такава депресивна на кого ли ми напомняха.На фреснксите си батковци от Kyo! Никой да не ме разбира погрешно не твърдя,че немските ми набори са си скраднали от Kyo нещичко или че са ги копирали,но е факт,че текстовете на едните и на другите си приличат.Да,никой не може да открие топлата вода два пъти.Всъщност ако немските бездарници си бяха направили труда да си скраднат от Kyo музиката им щеше да прилича на нещо.Ама то и затова се иска акъл.
Тези недоразумения на природата са срам за немската школа където блясти името Scorpions.Представя ли си някой Клаус Майне с тежък черен грим?!Не,нали.Но явно според Бил Каулиц гримът (женския грим) е основна предпоставка за да си дере добре гърлото.Ами щом се харесва на разните пуберки,защо не?
image
Хайде, фъстъци само хеви метъл!
Можете да ме нападате масово и индивидуално,но преди това нека дедо ви Клаус Майне ви попее малко.Една емблематична за Scorpions и може би човечеството песен от времето когато Бил,брат му и другите от Hotel Tokio са носели пелени,а вие дори не сте били запланувани.




Тагове:   HOTEL,   Tokio,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bubaface - Ооох!Сега пиша, слушайки една от най -великите
12.10.2007 21:15
Ооох!Сега пиша, слушайки една от най -великите песни на света.Първо да кажа, че няма да защитавам тия странни същества и техните фенове, и второ -- BELLE , с този постинг някак оправи иначе поредния ми скапан ден!Не знам дали ще ми повярваш, но доскоро не знаех този индивид Бил от какъв пол е!И специално за да разбера той/тя какво е, се разрових из нета и аз така слушах техни песни и после главата ми ми беше сърдита няколко часа, че съм я подложила на такива болезнени звуци.Еми извода беше, че тия са айрян без кисело мляко!Феновете на Tokio Hotel да не се сърдят...
Sorry за дългите писания и поздрави :)
цитирай
2. belle - bubaface
13.10.2007 09:40
Знаех си,че не съм единствета,която не може да определи пола на Бил.
Поздрави!
цитирай
3. varg1 - всичко се промени бе хора
13.10.2007 17:58
и ще се променя трябва да свикнете с това
цитирай
4. belle - varg1
14.10.2007 10:11
Това е ясно по-ясно.Промяната е единственото сигурно нещо на този свят заедно със смъртта.
цитирай
5. plamy - Мдам..
14.10.2007 11:24
TH suck! Не знам отде се пръкнаха,ама веднъж се подложих на мъчението да чуя една песен..ох горките ми уши..та така де,а някой би ли ми обяснил защо по дяволите се казват tokio hotel,като са немска група?!
цитирай
6. belle - plamy
14.10.2007 11:29
Както можеш да забележиш близнаците са ЧИСТОКРЪВНИ немци.
Иначе Токио бил любимият им град и тъй като много пътували решили да се казват така.Глупава работа.
цитирай
7. plamy - Ясно...
14.10.2007 15:02
Е,според мен са просто поредната комерсиална групичка,също като Линкин Парк..,а инъче са гримирани момченца ..блях.
цитирай
8. belle - ...
14.10.2007 15:07
Сладури мамини сладки,като застанат пред огледалото и сигурно се бутат кой първи да си сложи очна линия.
цитирай
9. mimitoyy - ...
15.10.2007 11:33
hqhq,nqma stra6no neka si peqt, pone te da ne ostanat gladni....i tqhnoto vreme 6te mine i predpolagam 4e 6te e skoro.....
цитирай
10. belle - mimitoyy
15.10.2007 11:37
Ще им мине времето както мина времето на Ник Картър и компания,ама бая ще ни потормозят до тогава.Като се сетя за истерията по Бритни Спиърс и ми настръхва косата от ужас,че може да се повтори и тия.
цитирай
11. melsun - ***
16.10.2007 16:42
Ако ти кажа,че големият ми син им е фен?!?!?!
И така се промени откакто ги слуша...И си слага черен молив,да..добре че когато ме няма...Направо не мога да излезна на глава с него!Казах му,че и на мен ми звучат депресивно,а той е малко податлив на влияния и се притеснявам за него...Обаче удрям в стена...Ужас...И това доживях!То всяко време си има такива странности,надявам се да са за кратко!На мен лично ми харесаха две техни песни като звучене,изпълнени на английски!Ама много депресивни,беее...Онези на немски няма да ги коментирам!Потрес!

Та такива работи!
цитирай
12. belle - melsun
16.10.2007 17:02
Не се притеснявай ще му мине.Такива неща обикновено минават.Всяко време със страностите си. Един ден ще му е смешно,че си е слагал черен молив.
цитирай
13. анонимен - purvo vremeto na NICK, AJ, HOWIE, ...
26.10.2007 20:28
purvo vremeto na NICK,AJ,HOWIE,BRIAN I KEVIN NE E MINALO NA PUK NA VSI4KI KOJTO MISLQT TAKA IZDAVAT ALBUM SLED BROENI DNI A I TE NIKOGA NQMA DA ZALEJAT KATO NQKOJ DRUGI TAKA NARE4E "ZVEZDI".A INA4E SUM SUGLASNA ZA TOKIO HOTEL!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: belle
Категория: Изкуство
Прочетен: 303803
Постинги: 90
Коментари: 359
Гласове: 3757
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол