Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2007 09:11 - Непоправимата
Автор: belle Категория: Изкуство   
Прочетен: 2212 Коментари: 2 Гласове:
0



- И сега какво да те правя?Непоправима си.Човек не може да те остави и за миг без да направиш някоя глупост.

- В случая не съм виновна.

- Да,ти никога,абсолютно никога не си виновна.Търсиш си оправдание в другите,в обстоятелствата,във лошото време.Навсякъде другаде,но не и в себе си.

- Е,не така.Мога да бъда и самокритична.Но пак повтарям не сън виновна аз.

- Така ли и кой е виновен?Може би съм аз.

- Да, ти си виновен.Защо ти беше да ме оставяш сама като знаеш,че непременно ще се забъркам в някоя каша?Ти си виновен.

- Някой ден ме умориш с твоите глупости.Остави разтягането на локуми и развиването на теории за това,че цялата Вселена ти е длъжна за някой друг.Знам си те на изуст.Спести си силите.Какво ще правим с този хубостник на дивана те питам аз.

- Можем да го занесем на някоя пейка в парка.Тъмно е и никой няма да ни види.Ни лук яли,ни лук мирисали.

- Ще ти дам аз на теб един лук.Ти да убиеш нещастника ли искаш?Вън е страхотен студ.След час ще е замръзнал.

- Не,няма.Знаеш ли колко алкохол погълна?По-вероятно е да е получил алкохолно натравяне,отколкото да замръзне.

- Само това остава да си го натровила с алкохол.

- Защо аз да съм го натровила с алкохол?Да не съм наливала в устата насила.Пък и той има руска жилка следователно е куче марка...

- ... и пие антифриз,нали.Стига плямпа простотии!Какво ще го правим?

- Да го посъбудим,викам аз.Ще го заведем в банята.Един студен душ и готово изпращаме го с едно такси да си ходи по живо,по здраво.

- Да бе,как не се сетих по-рано?Колко си ми умна само!

- И аз това казвам.Хайде сега бъди добричък и го събуди.

- А не,не си познала.Честта се пада на теб.Ти си го забърсала,ти се оправяй с него.Впрочем къде го забърса?

- Аз питам ли те откъде ги водиш твоите фръцли?

- Моите фръцли не се напиват до безсъзнание,нали.

- Не, те пъшкат по цели нощи и цялата сграда не може да спи от тях.Което ме кара да си мисля,че може да са ...как да се изразя по-меко?...професионалистки.

- Ако не беше жена досега да съм те залепил за стената.

- Че защо?И на мъже ли налиташ?

- Дали пък да не направя изключение за теб и да наруша принципа си да не удрям жени?

- Извън нерви ли те изкарвам?Аз какво ти казах като реши да се нанесеш при мен?

- Помня ли?Толкова много неща бълваш,често несъществени.

- Казах ти:Няма да ме изтърпиш.

- Щом още не съм си тръгнал,значи те търпя.И на него ли каза същото?

- Не,него исках да го сваля.Ама той идиота с идиот взе че се натряска.Ами ти защо си без компания тази вечер?

- Защо ли наистина?Да ти припомням ли,че някои хора ми се обадиха на пожар,че са сгафили пак?

- Мисля,че не е необходимо.Я го хвани за ръцете,аз ще го хвана за краката и да го занесем в банята.

- Да го съблечем първо?

- Все си мислех,че сама ще го събличам този екземпляр.Ейй,каква готина татуйровка!

- Боже, какви неща харесваш само!

- Каза ли нещо?Или така ми се стори?Не искам да слушам критиките ти спрямо този екземпляр или спрямо който и да било друг.Че ако аз си отворя устата за твоите ...

- Оф-оф,то не си я затваряла твоята уста.Спри да го зяпаш с този поглед!

- Защо?Притеснява ли те нещо?

- Да видим!Да,притесняваме.Притесняваме че до преди секунда събличах пиян като мутика руснак за да го занеса в банята и да го изкъпя.А навсичкото ти го гледаш така сякаш всеки момент ще се метнеш отгоре му.Това не е притеснително,нали.

- Добре де, може би съвсем малко.Боже,ама той бил тежичък!Охх,не ме настъпвай!Премаза ми крака.

- Така ти се пада.

- Ще видиш ти,като го пусна аз този и какво ще ти се случи.

- Какво ще ми се случи?Ще ме напиеш ли?Ха-ха

- Въобще не си забавен да знеш.Не така!Премести го малко на дясно.Ще го удавиш така.

- Да,но само ако ти не си го натровила.

- Майна ти!

- Майна ти на теб!Не стига,че ти помагам,ами и се държиш грубо.Оправяй се сама,аз те оставям.Не,не,не дявол да го вземе, какво правиш?

- Мокря те.Не усещаш ли?

- Май забрави кой е пияният.

- А ти май си забрави чувството за хумор у някоя от твоите фръъ... аааа,не.Казах не!Мръсник!Как смееш да ме мокриш?!

- С твоите камъни по твоята глава.Не само,че ще те намокря,но и ще ...

- Ооо,не-не,само не и шампона ми!Знаеш ли колко е скъп!Специална серия е ииии....

- Ха-ха,как сме с чувството за хумор сега?Не се притеснявай ей сега ще измия шампоана от теб.Какво е това в ръцете ти?

- Ще видиш какво е.

- Мръсница утре сутринта с какво ще избръсна като всичката ми пяна за бръснене е върху дрехите ми?

- С каквото искаш.Пет пари не давам.Виж го този се размърда!

- Вярно!

- Абе аз защо съм гол?Маце, къде са ми дрехите?

- В хола.

- Ми хубаво.Сори,че ви прекъснах играта.Ей сега се изпарявам.Ама че съм идиот пак съм заспал не където трябва.

- Не, няма нищо пич, то мацето е малко ... как да кажа...Пич, входната врата е от дясно.

- Ха,видя ли?Казах ти аз,че е куче марка.

- Като си знаела защо ми се обади?Провали ми вечерта.

- Уф,че си!Ами ако не бях права?Пък и забавно беше признай си!

- Да,особено частта с шампоана.

- Тц-тц, частта с пяната беше по-забавна.Онзи май си замина.Хайде излизай от банята,че трябва да се измия от шампона.

- Пак ти.Ами аз?

- Ти после.

- След като си изхабила всичката топла вода ли?Не съм съгласен.

- Вечно не си съглкасен.Дамите са с предимство.

- Ти ако си дама,аз съм трамвай.Няма да изляза.

- Ако щеш.Аз пак ще се изкъпя преди теб.Какво ме зяпаш така? До колкото знам си виждал и преди жени да си свалят дрехите.

- Но не съм виждал съквартирантката ми да си ги сваля.

- И?

- Добре де,ще стане на твоето излизам.

- От къде знаеш,че ще стане на моето?

- Моля,каза ли нещо?Че нещо не чух.Врата скърца ужасно много,знаеш.

- Не,нищо.Абсолютно нищо не съм казала.

 



Тагове:   Непоправимата,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - :)
28.09.2007 18:03
Все по-добра ставаш, лейди:))))
цитирай
2. belle - ;-)
29.09.2007 15:50
Казни от теб Графе,тези думи са ми двойно по-скъпи.
Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: belle
Категория: Изкуство
Прочетен: 304285
Постинги: 90
Коментари: 359
Гласове: 3757
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол